Blog

Noua față a evoluției leadearship-ului

Trăim timpuri în care transformarea modelului de leadership este inevitabilă. Soluția sau panaceu unică pentru această transformare nu există. Un lucru este incontestabil: abordarea de odinioară nu mai funcționează. Pandemia și trecerea la sistemul de muncă mixt (offline și online/muncă hibridă) nu au făcut decât să întărească convingerea că sunt inevitabile schimbări în componența forței de muncă, precum și în mediul în care lucrăm. Delegarea sarcinilor și crearea de echipe responsabile de proiecte au accelerat tendințele care ar trebui luate în considerare în dezvoltarea abilităților liderului.

CUM SĂ CREȘTI UN OM

AUTOMOTIVAT ÎN VÂNZĂRI: TEHNICI, EXPERIENȚE ȘI LECȚII DE LUAT AMINTE

Orice afacere, oricât de bine structurată și tehnologizată ar fi la nivel de procese, și oricât de talentați manageri ar avea - nu poate să traiască dacă nu se axează pe generarea vânzărilor sau intrărilor în fluxul de numerar.
Este dovedit statistic că, 80 la sută din clienți iau decizia de cumpărare emoțial și doar 20 la sută - rațional. De aceea, tot mai important devine principiul “grijă față de client” și business-ul centrat pe client , adică plasarea în centru a clientului, și nu a produsului sau serviciului.
LEADERSHIP-ul: ALTFEL PE TIMP DE CRIZĂ?
Criza în care s-a pomenit o lume întreagă a devenit un adevărat “stress test” pentru mulți dintre noi. Un test necesar în modul de a vedea noi posibilități de dezvoltare sau reinventare a propriilor afaceri. Această criză a devenit o oportunitate de a construi un pod, o punte care să ne ajute să trecem peste ea și să alegem poteca pe care mergem după. Însă cum se va construi podul și care va fi drumul ales după ce revenim la normalitate - depinde de capacitățile personale, puterea de decizie și abilitățile de leadership.

Angela Gladei: Offline vs Online: Experiența echipei mele

Pentru că în această perioadă recepționez tot mai multe mesaje, atât din partea clienților, a mediului de afaceri, cât și a reprezentanților mass-media, despre cum se transformă serviciile de consultanță și asisență a business-ului mic și mijlociu pe timp de criză și muncă în regim online, am decis să dedic acestui subiect, dar și experienței echipei BDC Creative, primul meu articol de blog.

Angela Gladei: Offline vs Online: Experiența echipei mele

Pentru că în această perioadă recepționez tot mai multe mesaje, atât din partea clienților, a mediului de afaceri, cât și a reprezentanților mass-media, despre cum se transformă serviciile de consultanță și asisență a business-ului mic și mijlociu pe timp de criză și muncă în regim online, am decis să dedic acestui subiect, dar și experienței echipei BDC Creative, primul meu articol de blog.
Vrei să fii la curent cu cele mai noi instrumente esențiale în afaceri?
Abonează-te la newsletter și citește sinteza lunară de la BDC Creative
Made on
Tilda